Proculture: výzkumné, informační a vzdělávací centrum pro umění a kulturu
Registrace do mailinglistu pro zasílání e-bulletinu. Odhlásit se můžete zde.
Culture Action Europe

ProCulture je členem Culture Action Europe

 
Logo Rady uměleckých obcí

ProCulture je sekretariátem Rady uměleckých obcí (RUO)

 
Archiv Národní knihovny

ProCulture je součástí Archivu Národní knihovny

 
Facebook
Creative Cities
Konference EU
Koncepce umění
Future City Game
Symposium Ostrava
Future City Jobs
Domů Calls Calls festivaly, představení
TechSoup

Výběrové řízení na produkci open air festivalu k Evropskému týdnu regionů a měst

Zastoupení Evropské komise v ČR vyhlašuje výběrové řízení na Produkci open-air festivalu k Evropskému týdnu regionů a měst, který se uskuteční v Plzni dne 1.10. 2010 u příležitosti Evropského týdne regionů a měst. Eurofestival by měl zahrnovat hudební produkci, talk show s politiky a/nebo zástupci institucí, prezentace lokálních pokrmů a nápojů a informační pulty institucí a orgánů EU. Festival by měl odrážet tématické priority, kterými jsou regionální rozvoj v kontextu soudržnosti a konkurenceschopnosti a dále ekonomická obnova, udržitelný růst a zaměstnanost. Nabídková cena maximálně 25.000 Euro. Uzávěrka pro podávání nabídek 23. srpna 2010.
Zastoupení Evropské komise v České republice ve spolupráci s Úřadem vlády České republiky a úřadem Regionální rady Regionu soudržnosti Jihozápad, budou pořádat veřejnou kulturní a informační open air akci (Eurofestival), která se uskuteční v Plzni dne 1.10. 2010 při příležitosti Evropského týdne regionů a měst.

"Eurofestival" by měl zahrnovat hudební produkci, talk show s politiky a/nebo zástupci institucí, prezentace lokálních pokrmů a nápojů a informační pulty institucí a orgánů EU, tj. Zastoupení Evropské komise v České republice, vládních informačních středisek – Eurocenter, Regionální rady Regionu soudržnosti Jihozápad, informačních středisek Evropské komise Europe Direct, Informační kanceláře Evropského parlamentu a zapojených subjektů občanské společnosti. Festival by měl odrážet tématické priority, kterými jsou regionální rozvoj v kontextu soudržnosti a konkurenceschopnosti a dále ekonomická obnova, udržitelný růst a zaměstnanost.

Hudební program festivalu by měl zahrnovat známé umělce z národní a regionální scény. Akce bude prezentována s vizuální identitou EU, logem Zastoupení Evropské komise a logy partnerských subjektů. Hlavním cílem festivalu je zvýšit zájem občanů o otázky spojené s Evropskou unií, jejími institucemi, funkcí, nástroji a politikami, zvláště s ohledem na výše uvedené priority.

Specifikace programu:
celodenní program složený z vystoupení známých kapel a osobností regionálního, národního i mezinárodního významu z oblasti kulturní, politické a institucionální (zajištění ve spolupráci se Zastoupením Evropské komise). V odpoledních hodinách bude program orientován především na rodiny a děti, večerní pak na široké spektrum publika.

Úspěšná nabídka musí obsahovat logistické řešení a produkci festivalu, návrh programu a produkci a koordinace propagačních aktivit, včetně zajištění mediálního prostoru.

Charakteristika programu

-     Regionální část (v koordinaci s místními partnery)
–    Vystoupení jednotlivých regionálních umělců, souborů, hostů
–    Prezentace dalších lokálních produktů a tradic.
–    Prezentace lokálních NGO´s a místních samospráv
–    Prezentace Regionální rady Jihozápad a projektů podpořených v rámci ROP

-    Evropská část (v koordinaci se zadavateli)
-    Talk show s politiky a/nebo zástupci institucí EU
-    Prezentace institucí a orgánů (Zastoupení Evropské komise, informačních středisek Evropské komise – Europe Direct, Eurocenter, Informační kanceláře Evropského parlamentu a informačních sítí Evropské komise)

–    Eurofestival (nejen)dětem
–    Hudebně zábavné odpoledne pro děti
–    Zapojení diváků
-    Večerní vystoupení významných kapel národní či mezinárodní scény.

Dodavatel je zodpovědný za produkci akce. Ta zahrnuje:

•     Logistiku, tj..
o    Zajištění místa konání, včetně záboru veřejného prostranství
o    Zajištění, stavbu a odklizení všeho potřebného technického vybavení
o    Zajištění  informačního a prezentačního zázemí stanu/stánků včetně vybavení (lavice, stoly) Eurocentra a dalších zaintersovaných subjektů z řad místních samospráv a NGO´s
o    Zajištění prostoru, kotvení a napojení na elektrickou energii pro informační stan Zastoupení Evropské komise  o rozměrech 10x10 m
o    Zajištění viditelnosti všech participujících Evropských institucí, národních, regionálních a místních úřadů a dalších aktérů (loga)
o    Zajištění odpovídajících bezpečnostních opatření včetně zajištění bezpečnosti v den konání festivalu (ve spolupráci se soukromou bezpečnostní agenturou a městskou policií) a zajištění bezpečnostní agentury v nočních hodinách k zajištění pódia a stanů proti krádeži či poškození
o    Umístění vizuálních symbolů města, Zastoupení Evropské komise v České republice a případně dalších partnerů na všech informačních a propagačních materiálech.
o    Čtyři hostesky
o    Zajištění osoby, která se bude v místě konání pohybovat v kostýmu maskota EU (plyšová hvězda)
o    Zajištění mobilních toalet v odpovídajícím počtu dle předpokládané návštěvy Eurofestivalu
o    Zajištění velkoplošné LED obrazovky pro promítání klipů a případně záběrů z místa konání

•    Koncept a program
o    Předložení konceptu a návrhů programu
o    Navržení a smluvní zajištění umělců a moderátorů, včetně jejich potvrzení o účasti na akci
o    Finalizace programu ve spolupráci se Zastoupením Evropské komise a případně dalšími zapojenými subjekty
o    Technická asistence při organizaci prezentací a návštěvě vystupujících
o    Ubytování a stravování pro vystupující umělce
o    Organizace vystoupení
o    Zajištění kontaktu se všemi zainteresovanými subjekty (Zastoupením Evropské komise, středisky Europe Direct a Eurocentry, Informační kanceláří Evropského parlamentu, lokálními partnery z řad NGO´s, informačními sítěmi Evropské komise, regionálními a lokálními samosprávami a se zprostředkovateli služeb z návrhu vyplývajících.

•    Propagace
o    Návrh mediálního plánu, včetně harmonogramu propagačních aktivit, který bude součástí nabídky
o    Propagace akce vhodnými prostředky, tj. v tištěných médiích, na internetu, prostřednictvím sociálních sítí, spoty v rádiu, tisk plakátů a letáků k akci a jejich distribuce
o    Koordinace propagačních aktivit ve spolupráci s mediálními partnery a inzertním prostorem zajišťovaným Úřadem vlády.
o    Zajištění propagace v místě konání formou plakátů ve spolupráci s krajským úřadem a magistrátem


Související dokumenty:

Výzva

Specifikace

Smlouva

Právní subjekt - fyzická osoba

Právní subjekt - soukromá společnost

Finanční identifikace

ProCulture

  © 2003-2024 vydává ProCulture o.s.
   ISSN 1214-8369
 © 2024 Webhosting SmartWEB.CZ |  Optimalizace stránek e4you s.r.o.