Soutěž Dobrá rada nad zlato na téma kreativitou k inovacím
Do soutěže se mohou přihlásit podnikatelé, firmy, obce a města, neziskové organizace a státní i veřejné instituce se svými projekty, realizovanými nebo alespoň zahájenými, které pomáhají rozvoji lidí v regionu. Může jít o zajímavé počiny, dobré zkušenosti, aktivity, nebo o jednorázové akce v oblasti rozvoje lidských zdrojů. Přihlásit se lze přes příslušnou krajskou radu pro rozvoj lidských zdrojů nebo prostřednictvím adresy soutez@topregion.cz. Kontakty na rady naleznete zde.
Soutěž Dobrá rada nad zlato se od svého vzniku snaží zviditelnit existenci a činnost krajských rad pro rozvoj lidských zdrojů a v neposlední řadě projekty samé. Rady se podílejí na koncepčním řešení problémů spojených se zaměstnaností, zaměstnatelností, vzděláváním a všestranným působením na rozvoj lidského potenciálu v jednotlivých regionech. Každý projekt, který se zapojí do soutěže, může sloužit jako inspirace pro projekty další. Soutěž se tak nepokouší jen vybrat nejlepší projekty, ale obohatit všechny ty, které teprve vzniknou.
Společným dlouhodobým cílem soutěže i krajských rad pro rozvoj lidských zdrojů je vzbudit zájem široké veřejnosti o aktivity spojené s rozvojem lidských zdrojů, tedy se vším, co vytváří šance, poskytuje možnosti a příležitosti ke zlepšování znalostí a dovedností a pomáhá tak člověku udržovat svou schopnost uplatnit se v každé životní etapě.
Jak probíhá hodnocení projektů? Výsledné pořadí projektů je tvořeno součtem pořadí (umístění) projektů podle hlasování veřejnosti a pořadí podle hodnocení odborné komise. Odborná porota v roce 2010 bude projekty hodnotit podle pěti kritérií:
* Úroveň prezentace
* Míra originality a inovace
* Udržitelnost
* Komplexní hodnocení: společenský přínos, způsob realizace, efektivita, výjimečnost, kvalita výstupu
* Míra shody s tematickým vymezením daného ročníku soutěže - s mottem soutěže.
Přihlašovací formulář do soutěže stáhnete zde.
Oceněné nápady soutěže Dobrá rada nad zlato 2009
Partnery soutěže jsou organizace: British Council Česká republika, společnost ProCulture/Otevřená společnost o.p.s., časopis Andragogika - čtvrtletník pro rozvoj a vzdělávání dospělých a internetový portál INOVACE.CZ.