Proculture: výzkumné, informační a vzdělávací centrum pro umění a kulturu
Media Mundus 2011 výzva k předkládání projektů
Nový program MEDIA Mundus navazuje na přípravnou akci MEDIA International, jež probíhala v letech 2008 až 2010. MEDIA Mundus podpoří v letech 2011 až 2013 rostoucí zájem o spolupráci s evropským filmovým průmyslem a využije příležitosti, kterou nabízí celosvětová spolupráce v oblasti audiovizuální tvorby. Program chce přinést divákům širší nabídku pořadů, které vznikají v rámci spolupráce různých kultur a chce vytvářet nové obchodní příležitosti pro odborníky z audiovizuálního odvětví Evropy a z celého světa. Rozpočet na období 2011-2013 je 15 milionů EUR. První výzva v novém programu MEDIA Mundus má rozpočet 5 milionů EUR a je určena pro aktivity probíhající mezi 1. 2. 2011 a 31. 3. 2012 v oblastech vzdělávání, přístupu na trh a distribuce a šíření audiovizuálních děl. Uzávěrka pro předkládání projektů je 15. října 2010.
Cílem nového programu MEDIA Mundus je:
* zintenzivnit výměnu informací mezi odborníky, zejména prostřednictvím vzdělávacích akcí a stipendií, které usnadňují vytváření kontaktů mezi odborníky v audiovizuálním odvětví v Evropě a ve třetích zemích
* zlepšit konkurenceschopnost a nadnárodní distribuci audiovizuálních děl na celém světě usnadněním mezinárodních koprodukcí
* zlepšit oběh a publicitu audiovizuálních děl na celém světě a zvýšit poptávku veřejnosti, zejména mládeže, po kulturně rozmanitém audiovizuálním obsahu
Pro jaké projekty?
* Akce č. 1 – Vzdělávání
Možnost 1 – zahrnutí profesionálů/studentů z mimoevropských zemí do vzdělávacích programů podpořených programem MEDIA Initial/Continuous Training
Možnost 2 – vytvoření nového vzdělávacího programu určeného pro profesionály z Evropy a třetích zemí
* Akce č. 2 – Přístup na trh
Projekty podporující přístup audiovizuálních děl na mezinárodní trhy (koprodukce či prodej)
* Akce č. 3 – Distribuce a oběh
Podpora distribuce, propagace a uvádění evropských audiovizuálních děl na trhy třetích zemí a audiovizuálních děl z třetích zemí v Evropě
* Akce č. 4 – Cross-over aktivity
Projekty kombinující aktivity popsané v akcích č. 1, 2 a 3
Za jakých podmínek?
* žádost musí být podána skupinou alespoň 3 partnerů, z nichž alespoň jeden má své sídlo v zemi mimo EU (jiné než Chorvatsko a Švýcarsko)
* koordinátor skupiny musí mít sídlo v členské zemi EU, Norsku, Islandu či Lichtenštejnsku
Kolik peněz je možné získat?
* max. 70 % uznatelných nákladů (akce č. 1 – Vzdělávání, akce č. 2 – Přístup na trh nebo akce č. 4 kombinující akce 1 a 2)
* max. 50 % uznatelných nákladů (akce č. 3 – Distribuce a oběh)
* max. 60 % (akce č. 4 kombinující Distribuci a oběh se Vzděláváním nebo Přístupem na trh)
* zlepšit konkurenceschopnost a nadnárodní distribuci audiovizuálních děl na celém světě usnadněním mezinárodních koprodukcí
* zlepšit oběh a publicitu audiovizuálních děl na celém světě a zvýšit poptávku veřejnosti, zejména mládeže, po kulturně rozmanitém audiovizuálním obsahu
Pro jaké projekty?
* Akce č. 1 – Vzdělávání
Možnost 1 – zahrnutí profesionálů/studentů z mimoevropských zemí do vzdělávacích programů podpořených programem MEDIA Initial/Continuous Training
Možnost 2 – vytvoření nového vzdělávacího programu určeného pro profesionály z Evropy a třetích zemí
* Akce č. 2 – Přístup na trh
Projekty podporující přístup audiovizuálních děl na mezinárodní trhy (koprodukce či prodej)
* Akce č. 3 – Distribuce a oběh
Podpora distribuce, propagace a uvádění evropských audiovizuálních děl na trhy třetích zemí a audiovizuálních děl z třetích zemí v Evropě
* Akce č. 4 – Cross-over aktivity
Projekty kombinující aktivity popsané v akcích č. 1, 2 a 3
Za jakých podmínek?
* žádost musí být podána skupinou alespoň 3 partnerů, z nichž alespoň jeden má své sídlo v zemi mimo EU (jiné než Chorvatsko a Švýcarsko)
* koordinátor skupiny musí mít sídlo v členské zemi EU, Norsku, Islandu či Lichtenštejnsku
Kolik peněz je možné získat?
* max. 70 % uznatelných nákladů (akce č. 1 – Vzdělávání, akce č. 2 – Přístup na trh nebo akce č. 4 kombinující akce 1 a 2)
* max. 50 % uznatelných nákladů (akce č. 3 – Distribuce a oběh)
* max. 60 % (akce č. 4 kombinující Distribuci a oběh se Vzděláváním nebo Přístupem na trh)
Podrobné informace k jednotlivým akcím najdete zde
(23.08.2010) ZDROJ: Media Desk ČR
S podporou Nadace OSF Praha
a Ministerstva kultury
© 2003-2023 vydává ProCulture o.s.
ISSN 1214-8369
© 2023 Webhosting SmartWEB.CZ |
Optimalizace stránek e4you s.r.o.