Proculture: výzkumné, informační a vzdělávací centrum pro umění a kulturu
Česká televize hledá manažera/ku diváckého centra
Česká televize hladá manažera/ku diváckého centra. Mezi požadavky na tuto pozici patří vysokoškolské či středoškolské vzdělání s maturitou; minimálně 3 rokyzkušenosti s fungováním a technologiemi call centra; zkušenosti s nastavováním procesů; minimálně 2 roky zkušenosti s vedením call centra; minimálně 2 roky zkušenosti s vedením a koučováním týmu včetně zajištění školení a další. Nástup nejpozději 1. června 2012.
MANAŽER/KA DIVÁCKÉHO CENTRA
Požadujeme:
VŠ / SŠ vzdělání ukončené maturitou
minimálně 3 rokyzkušenosti s fungováním a technologiemi call centra
zkušenosti s nastavováním procesů
minimálně 2 roky zkušenosti s vedením call centra
minimálně 2 roky zkušenosti s vedením a koučováním týmu včetně zajištění školení
výborné komunikační schopnosti
výborná znalost českého jazyka
organizační schopnosti
manažerské schopnosti
Kompetence (náplň práce):
Analýza situace, navržení a zlepšení procesů
Plánování a denní monitoring aktivit týmu
Řízení, motivace a školení operátorů / specialistů Diváckého centra
Příprava pravidelného reportingu o efektivitě práce, vytíženosti specialistů, pravidelné hodnocení výsledků a návrhy nápravných opatření
Zpracování statistik a zpráv ke konkrétním pořadům či analýz pro vedení ČT a Radu ČT
Monitoring spokojenosti diváků se servisem diváckého centra
Plánování a organizace veřejných prohlídek v areálu Kavčích hor
Nástup nejpozději do 1. 6. 2012
ÚTVAR VNĚJŠÍ A VNITŘNÍ KOMUNIKACE
Požadujeme:
VŠ / SŠ vzdělání ukončené maturitou
minimálně 3 rokyzkušenosti s fungováním a technologiemi call centra
zkušenosti s nastavováním procesů
minimálně 2 roky zkušenosti s vedením call centra
minimálně 2 roky zkušenosti s vedením a koučováním týmu včetně zajištění školení
výborné komunikační schopnosti
výborná znalost českého jazyka
organizační schopnosti
manažerské schopnosti
Kompetence (náplň práce):
Analýza situace, navržení a zlepšení procesů
Plánování a denní monitoring aktivit týmu
Řízení, motivace a školení operátorů / specialistů Diváckého centra
Příprava pravidelného reportingu o efektivitě práce, vytíženosti specialistů, pravidelné hodnocení výsledků a návrhy nápravných opatření
Zpracování statistik a zpráv ke konkrétním pořadům či analýz pro vedení ČT a Radu ČT
Monitoring spokojenosti diváků se servisem diváckého centra
Plánování a organizace veřejných prohlídek v areálu Kavčích hor
Nástup nejpozději do 1. 6. 2012
ÚTVAR VNĚJŠÍ A VNITŘNÍ KOMUNIKACE
Odpovědět přímo do on line formuláře ČT
(30.04.2012) ZDROJ: Česká televize
S podporou Nadace OSF Praha
a Ministerstva kultury
© 2003-2023 vydává ProCulture o.s.
ISSN 1214-8369
© 2023 Webhosting SmartWEB.CZ |
Optimalizace stránek e4you s.r.o.