Proculture: výzkumné, informační a vzdělávací centrum pro umění a kulturu
Registrace do mailinglistu pro zasílání e-bulletinu. Odhlásit se můžete zde.
Culture Action Europe

ProCulture je členem Culture Action Europe

 
Logo Rady uměleckých obcí

ProCulture je sekretariátem Rady uměleckých obcí (RUO)

 
Archiv Národní knihovny

ProCulture je součástí Archivu Národní knihovny

 
Facebook
Symposium Ostrava
Creative Cities
Future City Jobs
Konference EU
Koncepce umění
Future City Game
Domů PodporaCeny, soutěže
TechSoup

Soutěž na logo a web Národního divadla moravskoslezského

Ředitel Národního divadla moravskoslezského vypisuje soutěž na nové logo NDM, jeho praktickou aplikaci a celkovou novou výtvarnou podobu tiskových materiálů a webových stránek, s použitím tohoto loga. Uzávěrka soutěže je 1. února 2010.

Cíl:
– vytvoření nové zřetelné, součané a sebevědomé, image všech materiálů prezentujících činnost NDM, jako atraktivní, moderní dynamické kulturní instituce s širokým záběrem
– přehlednost, zřetelnost, nezaměnitelnost,
– NDM je nedílnou a nepřehlédnutelnou součástí života moderní Ostravy, kterou nelze minout!
– vytvořit komunikativní rám, který je schopen zastřešit široce rozkročenou nabídku NDM od klasických titulů všech žánrů, přes náročné divadlo a experiment až hudebně zábavnému divadlu muzikálu či klasické operetě.Tento rám, zároveň musí dát prostor pro jednoznačné nastavení pro vybranou cílovou skupinu, kterou hodlá chystaný projekt oslovit!
– být svými tiskovými materiály komunikativní pro své stávající a potencionální partnery (sponzory a donátory) a umožnit jím tam prostor pro jejich atraktivní a viditelnou prezentaci
– být čitelní a srozumitelní i pro partnery a další kulturní organizace ze zahraničí jako atraktivní moderní kulturní instituce, která je adekvátním partnerem pro spolupráci!

Logo by mělo v jedné své variantě obsahovat či mít v sobě zapracováno nové logo statutárního města OSTRAVA !!!

1.K logu je potřeba připravit příklady jeho aplikace na další používané materiály
pro úřední,oficiání i reprezentační styk
– obáky, dopisní papíry, razítka apod.

2.Aplikace loga na všechny základní tiskové materiály NDM

– plakát s měsíčním programem (A1)
– měsíční informační skladačka polovina formátu A1(délka zachovaná) 1.strana funguje jako přehledový plakát a druhá obasahuje info o inscenacích, premiérách apod.
– plakát pro jednotlivé isnscenace
– hlavnímu logu zároveň připojit a vytvořit doplňující jednoduchá loga ( ozančení ) souborů OPERA,BALET,ČINOHRA
– pododobu programových sešitů inscenacím rozměr cca.10,5cm x 20,5 cm
– podoba programové brožury - knihy s informacemi o celoročním předplatném
– podoba zamýšleného informačního časopisu NDM (barevný čtvrtletník)
– zvážit i doplňující loga obou budov – Divadlo Antonína Dvořáka, Divadlo Jiřího Myrona

Doporučující informace:


– zvolit maximálně 3 základní barvy, jako určujcí pro NDM, nejlépe s použitím barvy města Ostravy
– používat zejména bezpatkové písmo !
– pro inspiraci se seznámit s podobou materiálu jiných divadel zejména na západ  od našich hranic a též podobou grafických materiálů a jejich další aplikaci –
– v pražském Národním divadle v letech 2002 – 2007

Termín předložení návrhů: do 1. 2. 2010

Národní divadlo moravskoslezské

příspěvková organizace statutárního města Ostrava
ul. Čs. legií 148/14
701 04 Ostrava – Moravská Ostrava
Kontaktní osoba: Jarmila Faferková (tel.:596 276 129)
e-mail: faferkova@ndm.cz

ProCulture

  © 2003-2024 vydává ProCulture o.s.
   ISSN 1214-8369
 © 2024 Webhosting SmartWEB.CZ |  Optimalizace stránek e4you s.r.o.