Proculture: výzkumné, informační a vzdělávací centrum pro umění a kulturu
Veřejná soutěž na novou značku a logotyp Pražského komorního baletu
Obecně prospěšná společnost BALET PRAHA o.p.s. vyhlašuje veřejnou jednokolovou neanonymní soutěž na vytvoření výtvarného díla dle autorského zákona s názvem Nová značka a logotyp Pražského komorního baletu. Předmětem soutěže je vytvoření značky a logotypu jako základu jednotného vizuálního stylu pro profesionální umělecký soubor Pražský komorní balet, který více jak 35 let působí v České republice a zahraničí. Značka a logotyp Pražského komorního baletu mají být symbolem uměleckých hodnot a atributů spojených s vyspělým kulturním charakterem České republiky, kterou náležitě reprezentují jakožto moderní a sebevědomý baletní a taneční soubor. Uzávěrka soutěže je 1. dubna 2011.
Soutěž je určena fyzickým osobám i právnickým osobám se zastoupením fyzických osob. Soutěžící předloží vyhlašovateli soutěžní práci nejpozději do pátku 1. dubna 2011 do 15:00 hod. Soutěžní práce musí být do uvedené doby doručeny elektronicky na email: jandova@balet-praha.cz. Soutěžní práce nebudou přebírány osobně a není žádoucí je zasílat poštou na datových nosičích.
Soutěžní návrh značky a logotypu
1. Pro vytvoření značky je žádoucí použít zkrácený název uměleckého souboru „PKB“.
2. Pro vytvoření logotypu je žádoucí použít ve spojení vytvořenou značku „PKB“ a slovní označení oficiálního názvu uměleckého souboru v české, anglické a německé mutaci „Pražský komorní balet“, „Prague Chamber Ballet“ a „Prager Kammerballett“ vždy samostatně pro jazykovou mutaci.
Soutěžní návrh značky a logotypu (minimálně jeden a maximálně tři návrhy od jednoho soutěžícího) bude zpracován samostatně následujícím způsobem:
a) značka – barevná varianta
b) značka – černobílá varianta pozitiv, negativ
c) logotyp, tj. značka ve spojení se slovním označením oficiálního názvu uměleckého souboru v českém jazyce „Pražský komorní balet“ – barevná a černobílá (pozitiv, negativ) varianta
d) logotyp, tj. značka ve spojení se slovním označením oficiálního názvu uměleckého souboru v anglickém jazyce „Prague Chamber Ballet“ – barevná a černobílá (pozitiv, negativ) varianta
e) logotyp, tj. značka ve spojení se slovním označením oficiálního názvu uměleckého souboru v německém jazyce „Prager Kammerballett“ – barevná a černobílá (pozitiv, negativ) varianta
Technické podmínky elektronické verze návrhu
Soutěžní dílo musí být zasláno v souborech formátu pdf, jpg nebo png pro každý soutěžní návrh samostatně.
Vyhodnocení soutěže
Vyhodnocení soutěže proběhne v termínu 4. – 6. dubna 2011, kdy vyhlašovatel určí vítězný soutěžní návrh. Vyhlašovatel bude o výsledcích soutěže informovat na svých webových stránkách do 8. 4. 2011.
Kritéria hodnocení soutěže:
1. splnění požadavků z hlediska předmětu soutěže a požadavků na obsah soutěžního díla,
2. originalita a výtvarná úroveň řešení,
3. původnost,
4. jednoduchost a srozumitelnost,
Soutěžní návrh značky a logotypu
1. Pro vytvoření značky je žádoucí použít zkrácený název uměleckého souboru „PKB“.
2. Pro vytvoření logotypu je žádoucí použít ve spojení vytvořenou značku „PKB“ a slovní označení oficiálního názvu uměleckého souboru v české, anglické a německé mutaci „Pražský komorní balet“, „Prague Chamber Ballet“ a „Prager Kammerballett“ vždy samostatně pro jazykovou mutaci.
Soutěžní návrh značky a logotypu (minimálně jeden a maximálně tři návrhy od jednoho soutěžícího) bude zpracován samostatně následujícím způsobem:
a) značka – barevná varianta
b) značka – černobílá varianta pozitiv, negativ
c) logotyp, tj. značka ve spojení se slovním označením oficiálního názvu uměleckého souboru v českém jazyce „Pražský komorní balet“ – barevná a černobílá (pozitiv, negativ) varianta
d) logotyp, tj. značka ve spojení se slovním označením oficiálního názvu uměleckého souboru v anglickém jazyce „Prague Chamber Ballet“ – barevná a černobílá (pozitiv, negativ) varianta
e) logotyp, tj. značka ve spojení se slovním označením oficiálního názvu uměleckého souboru v německém jazyce „Prager Kammerballett“ – barevná a černobílá (pozitiv, negativ) varianta
Technické podmínky elektronické verze návrhu
Soutěžní dílo musí být zasláno v souborech formátu pdf, jpg nebo png pro každý soutěžní návrh samostatně.
Vyhodnocení soutěže
Vyhodnocení soutěže proběhne v termínu 4. – 6. dubna 2011, kdy vyhlašovatel určí vítězný soutěžní návrh. Vyhlašovatel bude o výsledcích soutěže informovat na svých webových stránkách do 8. 4. 2011.
Kritéria hodnocení soutěže:
1. splnění požadavků z hlediska předmětu soutěže a požadavků na obsah soutěžního díla,
2. originalita a výtvarná úroveň řešení,
3. původnost,
4. jednoduchost a srozumitelnost,
5. nadčasovost řešení,
6. vhodnost pro využití při polygrafickém zpracování i označení trojrozměrných a reliéfních předmětů.
7. Pokud navrhovatel nesplní ve svém návrhu všechny požadavky stanovené v těchto soutěžních podmínkách nebo tyto podmínky splní pouze částečně, vyhlašovatel si vyhrazuje právo takový návrh vyloučit z posuzování.
Rozhodnutí vyhlašovatele je definitivní a nepřezkoumatelné a není proti němu přípustné odvolání ani soudní přezkum. Vyhlašovatel následně může vyzvat předkladatele vybraného návrhu, k rozpracování užití loga ve formě grafického manuálu.
Vítěz soutěže obdrží cenu ve výši 5.000,- Kč + DPH, která představuje celkovou odměnu za vytvoření značky a logotypu vč. poskytnutí výhradní licence.
Zveřejnění vítězného návrhu
Vyhlašovatel má právo vítězný návrh zveřejnit v rozsahu variant, jaký uzná za vhodné.
Souhlas s užitím osobních údajů
Autor vítězného návrhu souhlasí se zveřejněním svého jména a příjmení u každého ze svých návrhů v návaznosti na poskytnutí licence k užití pro účely soutěže.
6. vhodnost pro využití při polygrafickém zpracování i označení trojrozměrných a reliéfních předmětů.
7. Pokud navrhovatel nesplní ve svém návrhu všechny požadavky stanovené v těchto soutěžních podmínkách nebo tyto podmínky splní pouze částečně, vyhlašovatel si vyhrazuje právo takový návrh vyloučit z posuzování.
Rozhodnutí vyhlašovatele je definitivní a nepřezkoumatelné a není proti němu přípustné odvolání ani soudní přezkum. Vyhlašovatel následně může vyzvat předkladatele vybraného návrhu, k rozpracování užití loga ve formě grafického manuálu.
Vítěz soutěže obdrží cenu ve výši 5.000,- Kč + DPH, která představuje celkovou odměnu za vytvoření značky a logotypu vč. poskytnutí výhradní licence.
Zveřejnění vítězného návrhu
Vyhlašovatel má právo vítězný návrh zveřejnit v rozsahu variant, jaký uzná za vhodné.
Souhlas s užitím osobních údajů
Autor vítězného návrhu souhlasí se zveřejněním svého jména a příjmení u každého ze svých návrhů v návaznosti na poskytnutí licence k užití pro účely soutěže.
Kontakt:
BALET PRAHA o.p.s. Tel./fax: +420 910 807 635, tel.: +420 602 715 782
Wolkerova 24/3 e-mail: jandova@balet-praha.cz
160 00 Praha 6 www.balet-praha.cz
Wolkerova 24/3 e-mail: jandova@balet-praha.cz
160 00 Praha 6 www.balet-praha.cz
(21.03.2011) ZDROJ: Divadlo.cz
S podporou Nadace OSF Praha
a Ministerstva kultury
© 2003-2023 vydává ProCulture o.s.
ISSN 1214-8369
© 2023 Webhosting SmartWEB.CZ |
Optimalizace stránek e4you s.r.o.